ISO / IEC 20000-1 - Managamentul serviciilor IT
Ne sprijinim clientii la nivel global
prin intermediul serviciilor de certificare

ISO / IEC 20000-1 – MANAGEMENTUL SERVICIILOR IT

ISO/IEC 20000:2011 este standardul international specific managementului serviciilor de IT. Acesta reprezinta un set integrat de procese de management care, impreuna, formeaza un sistem de management al serviciilor permitand unei organizatii sa livreze servicii pentru diverse tipuri de afaceri si clienti.

Standardul ofera, in acelasi timp, si cadrul propice pentru ca o organizatie sa-si dovedeasca excelenta si cele mai bune practici de management al serviciilor de IT, facilitand accesul la un sistem care implica imbunatatiri permanente pentru serviciile de IT pe care le furnizeaza.

Standardul ISO/IEC 20000 este structurat in 3 parti, respectiv:

  • cerintele unui sistem de management al serviciilor;
  • ghidul de aplicare pentru sistemul de management al serviciilor, incluzand cele mai bune practici pentru procesele de management al serviciilor;
  • indrumari cu privire la definirea domeniului de aplicare si aplicabilitatea primei parti a standardului.

Obtinerea unei certifcari ISO/IEC 20000 vine cu multiple avantaje atat pentru organizatii cat si cei care doresc sa parcurga cele 3 niveluri de certificare specifice acestui standard.

ISO / IEC 20000-1
Call Now Button

Această pagină web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale. detalii

Setările cookie-urilor de pe acest site web sunt setate astfel încât să permită cookie-urilor să vă ofere cea mai bună experiență de navigare posibilă. Dacă continuați să utilizați acest site web fără să modificați setările cookie-urilor sau faceți clic pe „Acceptați” de mai jos, sunteți de acord cu acest lucru.

Ieși