Ne sprijinim clientii la nivel global
prin intermediul serviciilor de certificare
prin intermediul serviciilor de certificare
Procedura de Certificare, Supraveghere, Recertificare
Certificare
- Cerere ‐ Initializarea procesului general pentru auditul de certificare
- Propunere ‐ Dupa analiza standardelor, domeniului de certificare si a numarului de angajati, se trimite propunerea de certificare cu privire la costuri si la numarul zilelelor de audit
- Expediere Ghid de Certificare ‐ Potentialii clienti sunt informati despre procedura de certificare si despre cerințele legate de emiterea certificatului
- Acord de certificare, contract ‐ Dupa semnarea cererii de certificare si a contractului, fiecare cerinta a clientului va fi indeplinita inaintea inceperii certificarii.
- Elaborarea Planului de audit, echipa de audit – Se va face planificarea auditurilor si a componentei echipei de audit in functie de domeniul de certificare, programul si competenta auditorilor
- Audit – Etapa 1 de audit se efectuează pentru a verifica documentele sistemului de management al clientului. Scopul etapei 2 a auditului este sa evalueze implementarea, inclusiv eficacitatea sistemului de management. Etapa 2 de audit va avea loc la sediul clientului. Se va furniza o copie a fiecarui raport de audit
- Verificare – G-CERTI va emite decizia sau comentarii in scris cu privire la eligibilitatea fiecarui client pentru continuarea certificarii dupa primirea raportului de audit.
Supraveghere
- Cerere – Data primului audit de supraveghere dupa certificarea initiala nu trebuie sa fie la mai mult de 12 luni de la ultima zi a etapei 2 de audit. Se va furniza o copie a fiecarui raport de supraveghere
- Verificare – G-CERTI va emite decizia sau comentarii in scris cu privire la eligibilitatea fiecarui client pentru continuarea certificarii dupa primirea raportului de audit de supraveghere.
Recertificare
- Cerere – Un audit de recertificare se desfasoara la fiecare 3 ani si va fi efectuat in termenul de valabilitate al certificatului.